loading...

اين پنجره صرفا براي تامين منابع مالي وبلاگ ايجاد شده است !

با کليک روي دکمه × یا دکمه بستن آنرا ببنديد

به وبلاگ من خوش آمديد

pertak2

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟زمان کنفرانس های e3 2019 در ک

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

ادامه مطلب ...

geekitor.com:

نمایشگاه E3 2019 کمتر از سه هفته دیگر شروع می‌شود. نمایشگاهی که از تاریخ  ۲۱ خردادماه شروع می‌شود و تا تاریخ ۲۳ خردادماه ادامه دارد. البته مهم‌ترین اتفاقات این نمایشگاه چند روز قبل و در کنفرانس‌های آن رخ می‌دهند. کنفرانس‌هایی که به‌مراتب جذاب‌تر از خود نمایشگاه هستند. شرکت‌های مختلف هر سال در این کنفرانس‌ها بازی‌های جدید معرفی می‌کنند. با این حال نمایشگاه امسال از حساسیت بالایی برخوردار است. امسال سالی است که باید منتظر معرفی کنسول جدید باشیم و بازی‌های نسل بعدی هم شاید در این رویداد معرفی شوند. از طرف دیگر دو شرکت سونی و الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 2019 کنفرانس ندارند. الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی‌های جدید خود را به‌صورت یک برنامه زنده نشان می‌دهد. احتمال می‌رود که سونی قبل از این نمایشگاه یک قسمت از برنامه اینترنتی State of Play را منتشر کند و چیزهای جدیدی نشان دهد. نمایشگاه E3 2019 آخرین نمایشگاه E3 در شهر لس‌آنجلس است و گفته شده این نمایشگاه در سال ۲۰۲۰ در شهر جدیدی برگزار خواهد. اگر می‌خواهید رویدادهای این بزرگ‌ترین نمایشگاه بازی‌‌های ویدیویی در دنیا را دنبال کنید، قطعا به زمان کنفرانس های E3 2019 نیاز خواهید داشت.


اکترونیک آرتز – ۱۸ و ۱۹ خرداد

زمان کنفرانس‌ های E3 2019

الکترونیک آرتز اعلام کرد که از تاریخ ۱۸ خردادماه برنامه زنده خود را شروع می‌کند و این روند تا ۱۹ خردادماه ادامه خواهد داشت. برنامه الکترونیک آرتز از ساعت ۸:۴۵ دقیقه شب یکشنبه شروع می‌شود. این شرکت در برنامه‌های زنده مختلف قصد دارد بازی‌های جدید خود مانند Star Wars Jedi: Fallen Order را معرفی کند. احتمال دارد که قسمت جدید مجموعه بازی‌های Need for Speed هم در این برنامه‌ها معرفی شود. بازی FIFA 2020 هم قطعا در این مراسم دیده خواهد شد. بازی‌های مستقل مختلف هم در برنامه الکترونیک آرتز جای خاصی خواهند داشت.


مایکروسافت – ۲۰ خرداد

مایکروسافت به احتمال زیاد بزرگ‌ترین کنفرانس نمایشگاه E3 2019 را برگزار خواهد کرد. زمان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 هم شب ۲۰ خردادماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد است. شایعه شده که مایکروسافت در نمایشگاه امسال کنسول‌های جدید معرفی می‌کند. دو کنسولی که با اسم رمز «لاکهارت» و «آناکوندا» شناخته می‌شوند و قرار است مدل بعدی دو کنسول ایکس‌باکس وان اس و ایکس‌باکس وان ایکس باشند. البته شایعه شده که مایکروسافت معرفی کاملی از این کنسول‌ها نخواهد داشت و فقط اطلاعات اولیه از این کنسول‌ها منتشر می‌شود. گفته شده ساختار کنسول‌های جدید مایکروسافت بسیار نزدیک به کنسول جدید سونی خواهد بود.


زمان کنفرانس‌ های E3 2019

شایعات می‌گویند که مایکروسافت خود کنسول را در این نمایشگاه نشان نمی‌دهد و تنها ساخت آن‌ها را رسما تایید خواهد کرد. برخی از اطلاعات سخت‌افزاری این کنسول‌ها مانند قدرت به ترافلاپس، میزان رم، میزان پهنای باند، مدل CPU، هارد SSD و Ray-Tracing از جمله چیزهایی خواهند بود که درباره کنسول‌های جدید مایکروسافت می‌شنویم. استفاده از حافظه SSD سرعت اجرای بازی‌ها را بسیار بیشتر می‌کند و تکنولوژی Ray-Tracing هم گرافیک کنسول‌ها را بالا می‌برد و رندر بازی‌ها کیفیت بیشتری پیدا می‌کنند. قبلا مشخص شده بود که کنسول‌های جدید مایکروسافت توسط AMD ساخته شده است.


مایکروسافت در نمایشگاه E3 2019 از سرویس استریم بازی Project xCloud هم رونمایی خواهد کرد. سرویس استریم بازی این شرکت قرار است روی پلتفرم‌های موبایل، تبلت، تلویزیون و هر وسیله دیگری کار کند. این سرویس می‌تواند بازی‌های کنسولی را روی هر دستگاهی اجرا کند. گفته شده این سرویس در ۱۴۰ کشور دنیا در دسترس خواهد بود. حتی سرویس استریم Project xCloud از طریق کنسول‌های جدید ایکس باکس هم قابل استفاده است.



کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 با نمایش بازی‌های جدید همراه خواهد بود. بازی Halo: Infinite با گیم‌پلی جدید به نمایش در می‌آید. گفته شده این بازی در سال ۲۰۲۰ راهی بازار می‌شود. بازی Gears 5 هم در این رویداد نشان داده می‌شود. گیم‌پلی کامل این بازی به نمایش در می‌آید که شامل قسمت داستانی و قسمت چند نفره می‌شود. به احتمال زیاد تاریخ عرضه این بازی هم مشخص می‌شود. بازی Gears Tactics که سال پیش معرفی شد هم برای کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. یکی دیگر از بازی‌های مایکروسافت Ori and the Will of the Wisps خواهد بود. قطعا تریلر این بازی نشان داده می‌شود و بعید نیست که تاریخ انتشار آن هم مشخص شود. بازی Bleeding Edge هم بازی جدید استودیوی Ninja Theory خواهد بود که در این نمایشگاه نشان داده می‌شود. تاریخ انتشار بازی هم سال ۲۰۲۰ اعلام شده است. از دیگر بازی‌های حاضر در مراسم مایکروسافت می‌توان به Cyberpunk 2077 اشاره کرد. اولین نمایش این بازی هم سال گذشته در کنفرانس مایکروسافت بود. حالا تریلر جدیدتری از این بازی نشان داده می‌شود. شاید تاریخ انتشار آن هم مشخص شود.



قسمت جدید از مجموعه بازی‌های Age of Empire به نام Age of Empire 4 هم در این مراسم دیده خواهد شد. تاریخ عرضه این بازی سال ۲۰۲۱ برای کامپیوترهای شخصی خواهد بود. قسمت جدید مجموعه بازی‌های Fable هم به احتمال زیاد نشان داده می‌شود. شایعه ساخت این بازی چند سالی است که به گوش می‌رسد. گفته شده این بازی هم در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود. محتوای جدید برای بازی Sea of Thieves در قسمتی از کنفرانس مایکروسافت نشان داده می‌شود. گیم‌پلی از بازی Battletoads هم در این کنفرانس نشان داده می‌شود.


بتسدا  – ۲۰ خرداد


شرکت بتسدا در تاریخ ۲۰ خردادماه ساعت ۵ صبح کنفرانس خواهد داشت. این شرکت سال گذشته بازی‌هایی از جمله The Elder Scrolls 6 و Starfield را معرفی کرد. هنوز نمی‌دانیم که این شرکت بخش‌های جدیدی از این بازی‌ها نشان می‌دهد یا خیر.


پی سی گیمینگ شو – ۲۰ خرداد


برنامه PC Gaming Show که به شکل خاص به عرضه بازی‌ها برای کامپیوترهای شخصی اشاره می‌کند هم در تاریخ ۲۰ خردادماه ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب برگزار می‌شود. AMD در این مراسم حضور دارد.


یوبی‌سافت – ۲۱ خرداد


ساعت ۳۰ دقیقه بامداد روز ۲۱ خرداد هم کنفرانس یوبی‌سافت برگزار می‌شود. یوبی‌سافت همین چند هفته پیش قسمت جدید از مجموعه بازی‌های Ghost Recon را نشان داد و حتی اعلام کرد که عرضه بازی Skull & Bones هم به تاخیر افتاده است. یوبی‌سافت اعلام کرد که تا قبل از فروردین‌ماه سال گذشته سه بازی جدید راهی بازار می‌کند که هنوز کسی از آن‌ها با خبر نیست. این شرکت تایید کرده بود که در سال ۲۰۱۹ قسمت جدید Assassin’s Creed راهی بازار نمی‌شود. شایعه شده که Watch Dogs 3 یکی از این بازی‌ها خواهد بود. شاید شاهد معرفی Splinter Cell جدید هم باشیم.


اسکوئر انیکس – ۲۱ خرداد


شرکت اسکوئر انیکس برای دومین سال متوالی در نمایشگاه E3 حضور دارد. کنفرانس این شرکت در روز ۲۱ خردادماه ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود. کنفرانس اسکوئر انیکس دقیقا همان زمانی بود که کنفرانس سالانه سونی در E3 برگزار می‌شد. بعید نیست گیم‌پلی جدید از نسخه بازسازی شده Final Fantasy VII را مشاهده کنیم. هنوز نمی‌دانیم این شرکت چه بازی‌هایی را نشان می‌دهد.


نینتندو – ۲۱ خرداد


نینتندو در حالی به نمایشگاه E3 2019 می‌آید که برنامه زنده یا کنفرانس ندارد. این شرکت همیشه یک برنامه از پیش ضبط شده به مدت یک ساعت یا بیشتر را منتشر می‌کند. در برنامه نینتندو قطعا بازی‌های این شرکت و شاید مدل‌های جدید سوییچ نشان داده شوند. این برنامه روز ۲۱ خردادماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه شب پخش می‌شود.

.

.

.

.

.

.

Web results

Jun 8, 2019 - زمان کنفرانس های E3 2019 مشخص شد. این کنفرانسها از شب ۲۰ خردادماه شروع میشوند و تا ۲۱ خردادماه هم ادامه خواهند داشت.
4 mins ago - این کنفرانسها از شب ۲۰ خردادماه شروع میشوند و تا ۲۱ خردادماه هم ادامه خواهند داشت. زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟pertak3.
May 9, 2019 - در فاصله تقریبا ۱۰ روز مانده به آغاز نمایشگاه E3 2019، در این مطلب نگاهی به تاریخ دقیق و ... حتی امسال شاهد دو عضو تازهوارد در قالب کنفرانسهای لیمیتید ران گیمز و Kinda Funny Games هم ... چند سالی میشود که الکترونیک آرتز پیش از برگزاری نمایشگاه E3، رویداد اختصاصی خودش را .... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Missing: اتفاقی | Must include: اتفاقی
Apr 16, 2019 - کمتر از دو ماه دیگر تا نمایشگاه E3 2019 و کنفرانسهای خبری کمپانیهای بزرگ زمان باقی مانده است. کنفرانس خبری مایکروسافت را میتوان یکی از ...
Missing: اتفاقی | Must include: اتفاقی
May 30, 2019 - در ابتدا که مایکروسافت یکی از جذابترین و مهیج ترین کنفرانسهای تاریخ ... در E3 2019 شاهد معرفی قسمت جدیدی از مجموعه بازیهای دارک سایدرز هستیم. ... به نظر میرسد این مراسم، زمان مناسبی برای اعلام تاریخ عرضهی نسخهی دوم داینگ لایت میباشد. ... آرتز در این مراسم سالیانه بودیم اما امسال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.
Jun 1, 2019 - 10 لحظه جالب و به یاد ماندنی تاریخ کنفرانسهای مراسم E3 ... نبود، اما در سال 2010 اتفاقی عجیب و حماسی رخ داد و شخص Gabe Newell بعنوان یکی از ... که برای کنسول محبوب Xbox 360 عرضه میشود و برای اولین بار شاهد عرضه بدون وقفه ...
Rating: 4.7 - 12 reviews
Jun 15, 2019 - کنفرانسهای امسال E3 2019 مثل تمام سالهای قبل، فراز و نشیبهای معمول .... اتفاق دیگر که در پاییز امسال رخ میدهد، آپدیت بزرگ بازی به اسم Wastelanders است. ... زمان زیادی تا عرضهی دنبالهی مستقیم بازیهای ولفنشتاین باقی نمانده ...
Jun 15, 2019 - کنفرانسهای امسال E3 2019 مثل تمام سالهای قبل، فراز و نشیبهای معمول .... اتفاق دیگر که در پاییز امسال رخ میدهد، آپدیت بزرگ بازی به اسم Wastelanders است. ... زمان زیادی تا عرضهی دنبالهی مستقیم بازیهای ولفنشتاین باقی نمانده ...
Image result for زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟
Image result for زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟
Image result for زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟
Image result for زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟
Image result for زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

Web results

Jun 7, 2019 - از میان تمام کنفرانسها و رویدادهایی که در خصوص E3 2019 رخ میدهند، شاید ... در ذیل نگاهی به اتفاقاتی که ممکن است در این مراسم رخ دهد خواهیم انداخت. ... خصوص این بازی در مراسم E3 منتشر میکند، پیشبینی میشود که آنها امسال هم زمان کوتاهی را ... برروی کنسول های پلیاستیشن 4 و ایکسباکس وان هم در دسترس قرار گیرد.
May 15, 2019 - بعضی از این بازیها در جریان کنفرانسهای بزرگ به نمایش در خواهند آمد و باقی در سالن ... هفت سال از زمان انتشار بوردرلندز 2 گذشته است و طرفداران در حال حاضر ... که باید به آنها پرداخته شود و این اتفاق در جریان نمایشگاه E3 2019 رخ خواهد داد. ... به نظر میرسد که بخشهای تازهای برای این بازیها معرفی خواهد شد اما باید منتظر ...
Jun 7, 2019 - مانند هرسال، احتمالا اولین بازی Fifa ۲۰۲۰ خواهد بود که به گفته سازنده های این بازی توسعه زیادی در تاکتیکها ... نمایشگاه E3 2019; قرار است چه اتفاقی رخ دهد؟ ... زمان برگزاری کنفرانس مایکروسافت در E۳ ۲۰۱۹ هم شب ۲۰ خردادماه ساعت ۳۰ دقیقه بامداد است. ... این سرویس میتواند بازیهای کنسولی را روی هر دستگاهی اجرا کند.
Jun 1, 2018 - به مرور زمان تولیدکنندگان با تلفیق روش های تبلیغاتی و الگوی بازارچه ها، به فعالیت های ... به بازیهای ویدیویی باز کرد و یک بار دیگر در سال ۲۰۱۸ این اتفاق رخ خواهد داد. .... جدول زمانبندی کنفرانسهای خبری شرکتها در E3 2018 ... همه ساله اتفاقات و بعضا شگفتی های بزرگی در طول این مراسم رخ می دهد و عاشقان دنیای ...
Jun 10, 2018 - با وجود آن که بازی نمایش زیادی در کنفرانس نداشت اما صحبت های سازندگان و ... می شود و آن طور که از شواهد پیداست، قصه اصلی آن در یونان باستان رخ خواهد داد. ... هر چه بيشتر به زمان برگزارى رویداد E3 2018 نزديک مى شويم جزييات در رابطه با ... بتسدا تاييد كرده كه كنفرانس امسالش، طولانى ترين كنفرانس تاريخ اين ...
Mar 7, 2019 - کمپانی الکترونیک آرتز در E3 2019 کنفرانس خبری برگزار نمیکند و در جریان EA Play 2019 امکان تجربه بازی های خود را به طرفدارانش میدهد.
Nov 16, 2018 - با اینکه کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2019 حضور ندارد، اما ظاهرا دو کمپانی نینتندو و مایکروسافت ... برنامه پوشش زنده ویدیویی و خبری زومجی از کنفرانسهای E3 2019 .... طرفداران و صنعت ادامه میدهد و ما منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی در نمایشگاه E3 2019 رخ میدهد. ... دانلود کنفرانس مطبوعاتی بتسدا در E3 2019.
Jun 9, 2018 - زمان زیادی تا آغاز مهمترین رویداد سال برای گیمرها باقی نمانده است و زومجی نیز ... پخش زنده زومجی از کنفرانسهای E3 2018، دقیقا پانزده دقیقه قبل از آغاز کنفرانسها شروع میشود تا به تحلیل و پیشبینی کنفرانسها ... کنفرانسها نیز چند دقیقه ای را به مرور اتفاقاتی که در کنفرانس افتاده ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Apr 4, 2019 - یکی از کنفرانسهای نمایشگاه E3 در سالهای اخیر، PC Gaming Show یا همان ... اعلام کرده که در مدت زمان باقیمانده تا E3 2019 اطلاعات بیشتری در این ...
یک E3 دیگر و تبلیغات دوستداشتنی کمپانی های بزرگ برای بازیها! ... به نظر میرسد که استودیو گوریلا گیمز، سازنده سری Killzone خود را برای معرفی یک بازی در ... با زومجی و ۶ اتفاقی که در E3 2015 رخ خواهد داد همراه باشید. E3 2015/ · یادداشت · راهنما و آموزش · راهنمای نمایشگاه E3 2015 - ساعت برگزاری کنفرانس ها و عناوین بازی ها.
Jun 16, 2018 - همایش E3 که به جرئت میتوان گفت بزرگترین و مهمترین اتفاق و رخدادی ... که هر ساله به اجرای کنفرانسهای پر زرق و برق خود در این مراسم میپردازند. ... جایی که کنفرانس خبری نینتندو علاوه بر زمان طولانی و هایپ فراوان، آن طور ... این فرنچایز قدیمی اختصاص داده میشد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. .... NovinSpot™©2019.
Jun 6, 2018 - این اتفاق برای بسیاری از شرکتها افتاده و سونی، مایکروسافت، الکترونیک آرتز، ... در ادامه 7 اشتباه مضحک کنفرانسهای خبری E3 در سالهای اخیر این رویداد را میبینید : ... کینکت میتواند تمام بدن کاربر را اسکن کرده و حرکات او را شبیهسازی کند. ... سونی در E3 2019 هیچ کنفرانس یا نشست خبری برگزار نخواهد کرد.
Apr 17, 2019 - ... های جدید ایکس باکس در E3 2019 بازی های جدید خود را معرفی میکنند. ... بهنظر میرسد در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری مایکروسافت، شاهد موارد ... سالها زمان میبرد تا مواردی را که آغاز کردهاند، کامل شوند، زیرا تیمهای ... متأسفانه خطایی رخ داده است ... تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019.
Jun 4, 2019 - E3 2019: چه انتظاراتی از کنفرانس مایکروسافت داریم؟ ... به وقت ایران برگزار خواهد شد و زمان زیادی تا برگزاری این کنفرانس باقی ... اتفاقات این بازی پس از حوادث قسمت چهارم رخ میدهد که حال کیت ... و شاید دلیل اتفاقی که برای JD نیز رخ داده در این نمایش مشخص شود. ..... بازی های اندروید و آیفون معرفی شده در E3 2019.
Jun 8, 2019 - کنفرانسهای بتسدا البته به یک دلیل دیگر هم در این سالها موردتوجه قرار گرفته و آن، نمایش دادن بازیهایی است که معمولا زمان زیادی تا فاصله انتشار آنها نمانده است و ... 2 و چند اثر جدید از جمله Doom Eternal برنامههای بتسدا را تشکیل میدهند ... با دانستن این شرایط، بتسدا قطعا با دست پر پا به نمایشگاه E3 2019 خواهد ...
Jun 6, 2017 - اگر دوست دارید زمان دقیق کنفرانس شرکتهایی چون سونی، ... منتظر کنفرانس شرکتها در E3 2017 هستید، در ادامه میتواند زمان دقیق ... زومجی نیز مانند سال گذشته کنفرانسها را به صورت کامل پوشش خواهد داد. ... نسخه نینتندو سوییچ فیفا 20 فاقد ویژگیهای جدید این بازی است [EA Play 2019] ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
May 28, 2019 - از زمان معرفی Pokemon Sword and Shield در ماه فوریه، اطلاعات دیگری حول این ... جدا از نینتندو دایرکت، شرکت نینتندو اعلام کرده است که کنفرانسهای ... نشده است که در این کنفرانسها در مورد چه بازیهایی صحبت میشود یا زمان ... بازی های قابل بازی نینتندو سوییچ در E3 2019 مشخص شدند ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Jun 24, 2018 - نمایشگاه E3 2018، پس از برگزاری کنفرانسهای متوالی و نمایش ... امسال را میتوان یک نقطه مهم در تاریخ Xbox قلمداد کرد و به نظرم توانست امید .... به هر حال برای من که همه چیز عالی بود و این همایش نوید یه سال توپ و عالی هم 2018 و هم 2019 رو به ما میده!! ... مثل این که باید گفت امسال هم این اتفاق نمیافتد، هر چند که شاید اصلا ...
Jul 7, 2013 - نمایشگاه E3 امسال را میتوان یکی از بزرگترین اتفاقات این چند سال دانست. از این جهت که امسال کنسول های نسل جدید بطور کامل رونمایی شدند و صنعت گیم به ... در یکی از آزمایشهای این شرکت (در مورد سفر در زمان) اتفاقی رخ میدهد که منجر به .... اولین نمایش بازی در همین کنفرانس ولی در سال 2006 صورت گرفت، این نمایش ...
Jun 16, 2012 - بیشتر نمایش بازی در کنفرانس مایکروسافت صرف معرفی این دشمنان جدید شد؛ سه ... و Halo 4 را میتوان از همین لحظه فاتح مطلق Live در زمان عرضه بازی دانست! .... در بخش گیم پلی و بر اساس صحبت های Cage و تریلرها، بازی دارای ... خود Lara نیز عمیقتر شده و حتی اتفاقاتی که برای او رخ میدهد، تاثیرگذار تر شده است.
Rating: 4.3 - 3 votes
Aug 26, 2018 - همپنین این در صحنه های پیش نمایش داده شده، اتفاق نمی افتد، بلکه همه این قابلیت در زمان واقعی و زمان حال رخ می دهد. .... در رویداد Gamescom در واقع، تنها Nvidia بود که میزبان یک کنفرانس بزرگ در نمایش بود، و در E3 شرکت مایکروسافت به ... کمپانی EA لیست مجموعه بازی های برتر همایش E3 2019 خود را اعلام می کند!
Jan 13, 2019 - کنفرانس بیلد 2019 مایکروسافت / Microsoft Build 2019 در تاریخ هفتم تا ... به نظر میرسد زمان این کنفرانس طی هکاتونی که مایکروسافت برگزار میکند، فاش شده است. ... البته برای کسانی که طی چند سال اخیر کنفرانسهای بیلد مایکروسافت را .... های اندروید و آیفون هفته پایانی بهمن 1397 · نمایشگاه E3 2019: پوشش ...
Jun 12, 2019 - میتوانید کیفیت های مختلف کنفرانس خبری EA Play در E3 سال 2019 را با ... به زودی اکسپنشن جدیدی برای نسخهی چهارم Sims عرضه میشود. بازیهای ... آرتز در این مراسم سالیانه بودیم اما امسال چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. هرچند که اهمیت چندانی ندارد. کنفرانسهای الکترونیک آرتز همیشه جزو مزخرفترین قسمتهای مراسم بودند.
Jun 12, 2019 - شما عزیزان هم اکنون میتوانید کنفراس کمپانی Ubisoft در E3 2019 به صورت ... با ویژگیهای منحصر به فرد را میدهد و قابلیت های تازهای به بازی اضافه شده که ... معرفی شد که شخصیتهای مجموعه تلویزیونی Adventure Time را به این بازی اضافه میکند. ... کلی اتفاق مهم و غیر مهم دیگر (Just Dance 2020) رخ داد و خبر ساخته ...
Jun 18, 2017 - با انتخاب برترین نمایش های عناوین مشهور در نمایشگاه های E3 سال 2017 از دید ... داستان قاتلان محبوب بازیکنان این بار با سفری طولانی در زمان و مکان، به مصر ... داستان در این قسمت سه سال پس از عنوان نخست رخ میدهد و وقایع آن حول محور ... اگرچه تریلر معرفی بازی در کنفرانس بتزدا به صورت از پیش رندر شده بود، اما ...
Feb 24, 2019 - این قضیه در زمان ما و در این فضا بسیار تغییر کرده است. ... این اتفاق برای فیلمها و موسیقی رخ نمیدهد اما همیشه برای بازیها شاهد آن هستیم. .... چه چیزی باعث شد تا تصمیم بگیرید در نمایشگاه E3 2019 شرکت نکنید. ... با خردهفروشان را از طریق رویدادی به نام Destination PlayStation که در ماه فوریه رخ میدهد، بازگو کنیم.
اما چند سالی هم هست که کمپانیهایی نظیر Bethesda و EA کنفرانسهای مختص خودشان ... کمپانی مایکروسافت هم هر ساله نمایش مخصوص به خود را در E3 2018 نشان میدهد. ... جدیدی از بازی Doom که خیلی بعید است اتفاق بیوفتد، مراسم به پایان برسد. ..... فصل دوم میدهانترز شامل 8 اپیزود خواهد بود و اوایل سال 2019 از نتفلیکس پخش خواهد شد.
Jun 7, 2019 - یکسال دیگر گذشت و اینبار نوبت E3 2019 است. ... زیرا E3 یکی از بهترین اتفاقاتی است که برای صنعت گیم افتاده و هرسال بازیهای جدیدی معرفی ...
نمایشگاه E3 2019 در تاریخ ۲۱ خردادماه رسما شروع میشود؛ اما مانند سالهای گذشته، از چند روز قبل کنفرانسهای شرکتهای مهم موج خبری این بزرگترین رویداد حوزه بازیهای ...
May 28, 2019 - قطعا این اتفاق، یک اشتباه از سوی برنامه میکسر بوده است، اما میتوان انتظار داشت که در نمایشگاه E3 2019 و کنفرانس خبری مایکروسافت، شاهد ...
Feb 12, 2019 - همچنین تاریخ برگزاری E3 یعنی ماه ژوئن هم زمان خیلی مناسبی نیست و فاصله زیادی تا ... بخشهای تجاری E3 در سالهای اخیر باعث میشود با لیدن همعقیده باشیم که این نمایشگاه ... E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس بتسدا ساعت ۴:۳۰ [ شروع شد] ... نرم افزار های حسابداری فراپیام ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
May 27, 2019 - تا کنفرانسهای هیجان انگیز شرکتهایی چون سونی، مایکروسافت ... حال در این زمان، فرصت فوقالعادهای برای شرکتهایی پیش میآید که در E3 2019 .... احتمال رخ دادن چنین اتفاقی کم است اما باید خودمان را برای هر اتفاقی آماده کنیم. در انتها، ...
Jun 13, 2019 - کنفرانسهای دیگر هم نتوانستند در قیاس با سالهای گذشته، نمایش بهتری داشته باشند و ... اتفاقی که هرگز رخ نداد. ... در حالی که به همه شرکتهای حاضر در E3 2019 انتقاد وارد است، یوبیسافت میتواند از آن دسته از شرکتهایی .... کلا معرفی این رویداد بیش از ۲ دقیقه زمان نبرد و خیلی زود نوبت به یک بازی اول شخص رسید.
Jan 27, 2019 - EA به بهانهی به راهانداختن مراسم مجزا و کمبود زمان از E3 جدا شد و سونی هم اعلام ... با توجه به اتفاقاتی که در پاییز رخ داد، در داخل شرکت بحثهایی را در ... چیزی که واقعا عجیب است، این است که سونی نهتنها کنفرانس خبری در این ... با توجه به گفتههای اسپنسر میتوان حدس زد که E3 2019 برای طرفداران کمی متفاوت باشد.
Jun 16, 2017 - پلی استیشن 4 E3 2019 ... از سال ۲۰۱۵ به اینور سونی کنفرانسهای قابل قبولی را ارائه کرده و همین ... تا سونی پخش ویدیویی از این بازی را به زمان دیگری موکول کند، اما باز هم ... اما این اتفاق رخ نداد و برعکس کنفرانس بتسدا، سونی بازی بزرگی ... E3 برخلاف نمایشگاه توکیو گیم شو، مربوط به بازیکنان غربی میشود و ...
Jun 5, 2019 - EA امسال رویداد EA Play پیش از E3 2019 خود را با سبک و سیاقی متفاوت از سالهای ... یا استار وارز همگی از برنامههای EA در کنفرانسهای EA Play بودند. ... EA و هم اتفاقاتی داشته باشیم که رخ دادن هرکدام میتواند بینهایت جذاب و هیجانانگیز باشد: ... Apex Legends در زمان انتشار اولیه شباهت زیادی به یک پدیده جدید در بین ...
Apr 23, 2019 - طبق اعلام بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه بازی های ویدیویی قرار است احیا ... TGC، کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال و جشنواره بازیهای ویدیویی ایران متوقف خواهند شد. البته بهرهگیری از اساتید خارجی که در تیجیسی اتفاق میافتاد را بنا ... E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس بتسدا ساعت ۴:۳۰ ...
May 16, 2019 - بازی Skull & Bones با تاخیر عرضه میشود و در E3 نمایشی ندارد ... E3 2019: چه انتظاراتی از کنفرانس یوبیسافت داریم؟ ... نرم افزار های حسابداری فراپیام. 176. زومیت. متن دیدگاه. 1500 کاراکتر باقی مانده. ارسال دیدگاه. × متأسفانه خطایی رخ داده است ... تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019.
May 30, 2019 - تقریبا ۱۰ روز دیگر تا آغاز نمایشگاه E3 2019 و کنفرانسهای خبری شرکتهای بزرگ زمان باقیمانده است. حال باتوجهبه جدیدترین اخبار بازی، شرکت ...
Jun 3, 2018 - بازی Falcon Age تابستان برای پی سی منتشر میشود [E3 2019] .... زمان زیادی تا آغاز مورد انتظارترین رویداد گیمینگ سال یعنی نمایشگاه E3 2018 ... این شما و این هم زومکست چه انتظاراتی از کنفرانسهای E3 2018 داریم: ... تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019 ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
May 12, 2013 - با بررسی کنفرانس های گذشته سونی میتوان دریافت که نمیشود با ... از سوی دیگر مایکروسافت نیز در آن زمان نسل بعدی ایکس باکس را در مراسم 21 می ... به E3 و قبل شروع کنفرانس خود، معرفی میکند (اتفاقی که سال پیش رخ داد). ...... کپیرایت 2005 - 2019, تمامی حقوق متعلق است به بازیسنتر | طراحی سایت رادوین.
Jun 13, 2019 - کنفرانسهای دیگر هم نتوانستند در قیاس با سالهای گذشته، نمایش بهتری ... اتفاقی که هرگز رخ نداد. ... در حالی که به همه شرکتهای حاضر در E3 2019 انتقاد وارد است، یوبیسافت میتواند از آن دسته از .... کنفرانس یوبیسافت کمتر از ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان برد که تقریبا ۵ دقیقه آن به بازی Just Dance اختصاص داده شد.
Jun 10, 2019
جدا از اعلام تاریخ انتشار، یک تریلر 4 دقیقهای نیز در جریان کنفرانس به ... این اتفاق در حالی رخ میداد که ریوز فرد بسیار آرامی است و معمولاً سعی ... Cyberpunk 2077 — Official ...
Feb 24, 2019 - نمایشگاه E3 2019: پوشش جامع زومجی از بزرگ ترین رویداد صنعت بازی جهان ... کنفرانس هواوی در زمرهی موردانتظارترین کنفرانسهای MWC امسال جای ... به نظر میرسد در کنفرانس روز جاری این شرکت محصولات جالبی را ..... متأسفانه خطایی رخ داده است ... نگاهی عمیق به رابط کاربری MIUI 10 شیائومی; سامسونگ زمان احتمالی ...
Jun 10, 2018 - زومجی در راستای پوشش زنده ویدیویی کنفرانسهای مهم E3 2018 نیز این کنفرانس را به صورت ویدیویی زنده پوشش میدهد و ۱۵ دقیقه قبل از آغاز مراسم ...
Jun 11, 2018 - کنفرانسهای E3 2018 به طور رسمی کار خود را از بامداد امروز و با ... E3 2018 نیز این کنفرانس را به صورت ویدیویی زنده پوشش میدهد و ۱۵ دقیقه قبل از ...
May 31, 2019 - مایکروسافت از ۱۴ بازی استودیوهای خود در E3 2019 نمایش ارائه میدهد ... مایکروسافت بهعنوان یکی از این شرکتها که کنفرانس اختصاصی خود را در ...
Jun 10, 2019 - شرکت مایکروسافت در طول برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 ... ۲۴ دقیقهای Super Mario Maker 2 مکانیزم های بازی را نشان میدهد [E3 2019].
Jun 11, 2018 - مدت زمان برنامه نینتندو در E3 2019 فاش شد .... زوم کست ویژه E3 2018: نگاهی به اطلاعات مرتبط با کنفرانس های سونی و ... همه حرفهای رسمی و غیررسمی منتشرشده راجع به کنفرانسهای یوبیسافت و ... لودینگ ۵۳: ارجاعات تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019 ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
زمان دقیق و جزییات کنفرانس شرکتها در E3 2019 ... بازی DOOM در کنفرانس E3 بتسدا معرفی شد [E3 2015]. E3 2015/ · اخبار بازی ... تصویر جدید بازی Need For Speed، سیستم شخصی سازی ماشین ها را نشان میدهد ... حال در این میان اتفاق بسیار جالبی رخ داد. ... مایکروسافت با چالش ها و تصمیم گیری های جدی در E3 2015 روبه رو است.
Jun 1, 2019 - ۱۰ لحظه جالب و به یاد ماندنی تاریخ کنفرانسهای مراسم E3 ... نمایشگاه E3 2019 ... در سال ۲۰۱۰ اتفاقی عجیب و حماسی رخ داد و شخص Gabe Newell بعنوان یکی از ... ۴- وقتی که Shigeru Miyamoto با سپر و شمشیر وارد میشود ( سال ۲۰۰۴ ).
Jun 13, 2019 - کنفرانسهای دیگر هم نتوانستند در قیاس با سالهای گذشته، نمایش بهتری داشته باشند و از ... از بازیهای خوب نمایشگاه E3 امسال به غیر از بازیهای نام برده شده میتوان به Final ... اتفاقی که هرگز رخ نداد. .... کنفرانس یوبیسافت کمتر از ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان برد که تقریبا ۵ دقیقه آن به بازی Just Dance اختصاص داده شد.
May 11, 2018 - سونی همیشه یکی از شرکتهای فعال در E3 است و هر ساله، کنفرانسهای خوبی با ... گذشته این شرکت خواهد داشت و به سبک و سیاق جدیدی برگزار میشود.
Jun 7, 2019 - انتظارات ما از این سه کنفرانس را ببینید و بشنوید: ... هر آنچه ممکن است در کنفرانس E3 2019 یوبیسافت، بتسدا و اسکوئر انیکس اتفاق بیفتد.
Jun 22, 2016 - کنفرانس ها تقریبا به جز چند مورد عجیب و ناامید کننده، فوق العاده بودند و هر ... E3 2019 را در ویجیاتو زنده تماشا کنید ... بهترین نمایش های E3 2016 به انتخاب دیجیاتو [قسمت سوم و پایانی] .... هورایزن از همان زمان معرفی یکی از موفق ترین لانچ های ممکن را تجربه کرد. .... جزییات داستانی گیرز آو وار 4 در یک روز رخ می دهد.
May 15, 2019 - بعضی از این بازیها در جریان کنفرانسهای بزرگ به نمایش در خواهند آمد و باقی در ... همچنین تعدادی از بازیها هماکنون منتشر شدهاند و در نمایشگاه، از محتواهای تازه آنها رونمایی میشود. ... E3 2019 – شرکت 2K Games بازی Borderlands 3 هفت سال از زمان ... به آنها پرداخته شود و این اتفاق در جریان نمایشگاه E3 2019 رخ خواهد داد.
Apr 12, 2019 - 0 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد. بازی The Division 2 ... این اتفاق تا اواخر ماه جاری رخ میدهد و به عبارتی تا قبل از عرضه آپدیت شماره 3، عرضه خواهد شد. Yannick ... نوشته های مشابه ... نگاهی به دموی بازی سایبرپانک 2077 در نمایشگاه E3 2019. 1398 -03-25 ... 10 لحظه جالب و به یاد ماندنی تاریخ کنفرانسهای مراسم E3.
Jun 7, 2019 - چند روزی بیشتر به E3 2019 باقی نمانده و تحریریه بازیسنتر در کنار آمادگی ... Rayman و Splinter Cell نیز در لیست آرزوهایم هستند و امیدوارم اتفاق بیفتند. ... در میان کنفرانسهای بزرگ امسال، طبیعتاً بیشترین انتظار و نگاه را به ... بعد از سالها انتظار طرفداران، تاریخ عرضه دقیق یا حدودی بازی هم مشخص میشود.
Feb 9, 2019 - 0 خواندن این مطلب 8 دقیقه زمان میبرد ... «هیچکس نمیدانست که چه اتفاقی در حال رخ دادن است؛ هیچ اخطاری در کار نبود. ... آنها فکر کنند ساختن فصل های سوم و چهارم پشت سرهم ایده خوبی میتواند باشد؟ .... نگاهی به دموی بازی سایبرپانک 2077 در نمایشگاه E3 2019 ... 10 لحظه جالب و به یاد ماندنی تاریخ کنفرانسهای مراسم E3.
Jun 5, 2019 - خجالتآورترین و عجیبترین لحظات تاریخ E3 ... بنابراین بد و عجیب بودن این اجرا بیشتر به سونی مربوط میشود. ... بروز مشکلات فنی در نمایشها و کنفرانسهای زنده به هیچ وجه موضوع جدید و غیر ... بدن کینکت را به رخ بکشد؛ اما این اتفاق به جملههایی ختم شد که احتمالا تا .... لحظاتی از E3 2019 که برایمان دلنشین نبود.
نمایشگاه E3 2019 در تاریخ ۲۱ خردادماه رسما شروع میشود. ... شروع میشود؛ اما مانند سالهای گذشته، از چند روز قبل کنفرانسهای شرکتهای مهم موج خبری این بزرگترین رویداد ... در نمایشگاه E3 2019 چه اتفاقی رخ میدهد؟ ... زمان کنفرانس های E3 2019 مشخص شد.
Jun 13, 2019 - کنفرانسهای دیگر هم نتوانستند در قیاس با سالهای گذشته، نمایش بهتری ... اتفاقی که هرگز رخ نداد. ... در حالی که به همه شرکتهای حاضر در E3 2019 انتقاد وارد است، یوبیسافت میتواند از آن دسته از .... کنفرانس یوبیسافت کمتر از ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان برد که تقریبا ۵ دقیقه آن به بازی Just Dance اختصاص داده شد.
Jun 20, 2018 - کنفرانس بتسدا در E3 2018، با اینکه به اندازه سال گذشته جذاب نبود، اما دقایق ... E3 2019 یادداشت ... و صرفا زمان اختصاص یافته به این بازی در کنفرانس را با اعلام رایگان ... به نظر میرسد که سازندگان بازی Prey در استودیو آرکین هنوز برنامههای ... از معرفی مفصل Fallout 76 کنفرانس را ترک کند، ولی چنین اتفاقی رخ ...
Jun 14, 2016 - صبح امروز، سونی نیز در جریان نمایشگاه E3 2016، کنفرانس خود را برگزار کرد. این کنفرانس که نسبت به کنفرانسهای سال قبل ژاپنیها، خیلی جمع و ... مروری داشته باشید بر تمامی اتفاقاتی که در جریان این کنفرانس افتاد. ... جمع بندی E3 2019 ... آپدیت جدید پلی استیشن 4، ظرفیت پارتی را به ۱۶ نفر افزایش میدهد.
May 29, 2019 - ... ایداس و کریستال داینامیکس در کنار لوگو مارول و اسکوئر انیکس دیده میشود. ... کنفرانس اسکوئر انیکس در نمایشگاه E3 2019، قرار است ساعت ۵:۳۰ صبح ۲۱ خرداد ... Compatibility بین تمامی کنسول های ایکس باکس است [E3 2019] · مدت زمان برنامه نینتندو دایرکت مشخص شد [E3 2019] ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Jun 13, 2015 - با زومجی و ۶ اتفاقی که در E3 2015 رخ خواهد داد همراه باشید. ... با کنفرانس مختص به خود و آثار قدرتمندی که در دست دارد میتواند دیگر مدعی ... نینتندو در E3 سال قبل یکی از بهترین و هیجانانگیزترین کنفرانسها را ... E3 سال ۲۰۱۵ زمان مناسبی است تا دوستداران واقعیت مجازی عینکی که ... نرم افزار های حسابداری فراپیام.
Jun 4, 2018 - E3 2018 امسال، از نظر من، حکم مرگ یا زندگی مایکروسافت است. ... ایکس باکس وان ویندوز E3 2019 ... کنفرانسهای خود داشت؛ بزرگترین کنفرانس مایکروسافت در تاریخ E3 یا ... درست است که ۲ سال زمان برای ساخت نسخه جدید کافی به نظر میرسد، اما ... در کنفرانس حضور خواهند داشت تا قدرت Xbox One X را به رخ بکشند.
May 19, 2018 - کمپانی Devolver Digital اعلام کرد که کنفرانس خبریاش در نمایشگاه E3 2018، در صبح روز ۲۱ خرداد برگزار میشود. ... 2018 ندارید، میتوانید به پست زومجی در مورد ساعت و تاریخ دقیق کنفرانسهای E3 2018 مراجعه کنید. ... تاریخ و زمان کنفرانس خبری دیوالور دیجیتال در E3 2019 مشخص شد ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Jun 8, 2019 - e3 2019 طرفداران Animal Crossing از زمان انتشار New Leaf منتظر انتشار یک نسخهی اصلی از این ... این بازی برای بار اول در کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ معرفی شد. .... به نظر میرسد این شخصیت از انیمه های سریالی دههی ۹۰ الهام گرفته شده باشد. ... این اتفاق گاهی حتی در مقابل چشم شما رخ میدهد.
Jun 11, 2019 - کنفرانس Bethesda در E3 2019 ، تقریباً سه ساعت پس از به اتمام رسیدن ... میتوان گفت که بتسدا کنفرانس مفید و جالبی را برگزار کرد. ... اضافه شدن NPC های مختلف، ماموریتهای مخصوص به آنها و … ... در طی تریلر شاهد رخ دادن اتفاقات غیر معمولی بودیم. .... بر اساس اتفاقاتی، این دو در یک بازهی زمانی گیر افتاده اند.
Jun 4, 2019 - تا کنفرانس خبری شرکت یوبیسافت در نمایشگاه E3 2019 مدت زمان کمی باقی ... بنابر این میتوان انتظار رونمایی واچ داگز 3 در این رویداد را داشت.
Oct 25, 2018 - نمایشگاه E3 2019: پوشش جامع زومجی از بزرگ ترین رویداد صنعت ... شما باید بدانید که: شکست یک اتفاق عادی است، این بدین معنا نیست که ... و مدیران شرکت های آی تی مثمر فایده خواهد بود و میتواند دریچههای تازهای را ... متأسفانه خطایی رخ داده است ... نگاهی عمیق به رابط کاربری MIUI 10 شیائومی · سامسونگ زمان احتمالی ...
Jun 9, 2017 - زومجی امسال هم به پوشش زنده تصویری کنفرانسهای E3 2017 خواهد پرداخت؛ این روزهای بهیادماندنی ... پخش زنده ما ۱۵ دقیقه قبل از آغاز کنفرانسها شروع میشود تا به تحلیل و پیشبینی این رویدادها ... لودینگ ۵۳: ارجاعات تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019 ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Jun 19, 2018 - ... درE3 2018 خواهیم انداخت و به بررسی بازی های انحصاری، بازی های مولتی ... با زومجی و تحلیل کنفرانس E3 2018 مایکروسافت همراه باشید. ... در تمام این مدت، از زمان معرفی افتضاح ایکسباکس وان، بازیهای زیادی .... یک بازی آنلاین نقش آفرینی که باید ببینیم چطور میتواند در برابر .... متأسفانه خطایی رخ داده است.
May 30, 2019 - دردناکترین اتفاق ممکن برای سازندگان یک بازی، نادیده گرفتن محصول آنها ... تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019.
Jan 22, 2019 - ترمه دختر بیست و شش سالهای است که با عموی خود زندگی میکند با آمدن مادرش از خارج از کشور اتفاقاتی رخ میدهد و رازی نمایان میشود. فیلم سینمایی ...
Apr 12, 2019 - در عین حال نباید فراموش کرد که در کنفرانس معرفی استیدیا شاهد نمایش ... قدرتمند جایی در خانهها نداشته باشند، ولی هنوز با آن زمان فاصله داریم: ... قدرتمند (کامپیوتر یا کنسول) بهترین تجربه را به مخاطب ارائه میدهد. ... گوگل که عقیده دارد این اتفاق بهزودی رخ خواهد داد و شعار تبلیغاتی ... نرم افزار های حسابداری فراپیام ...
May 29, 2019 - با به پایان رسیدن ماه اردیبهشت اکنون زمان آن رسیده تا در مقالهای به ... اتفاقات بازی در سیارهای بیگانه رخ میدهد که انسانها پس از نابودی زمین، .... تجربهی بازی و حل معماهای درون یک تلویزیون CRT روی گوشیهای هوشمند اتفاق خاص بازی X O B است. ... E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس مایکروسافت [تمام شد] ...
Jun 3, 2018 - زمان موردنیاز برای به اتمام رساندن بازی Wolfenstein: Youngblood ... جمع بندی E3 2019: انتظارات واهی ... دور جدید مسابقات «جام قهرمانان بازیهای ویدیویی ایران» برگزار میشود ... کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 یکی از کنفرانسهای خوب این ... سومین فورتزا هورایزن با بهروز رسانی ششمین فورتزا موتوراسپورت رخ داد ...
May 6, 2018 - کنفرانس توسعهدهنگان مایکروسافت بیلد 2018 طی روزهای آینده در شهر سیاتل برگذار میشود و ... از زمان معرفی نسخه S ویندوز 10، مایکروسافت تمرکز زیادی روی توسعه ... بهعلاوه میتوان به توییتر اشاره کرد که با استفاده از API های ویندوز 10 ... جمعبندی کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 ... متأسفانه خطایی رخ داده است.
Rating: 2.5 - Review by میلاد طاهرنژاد
Nov 22, 2018 - در E3 بود که تاد هاوارد تاکید داشت جزئیات بصری در ۷۶ نسبت به فالاوت ۴ تا شانزده برابر بیشتر خواهند بود! ... و همزمان بازی، مربوط به سیستم VATS است که پیشتر زمان را نگه میداشت ... این اتفاق در بازهی زمانی خیلی کوتاهی رخ میدهد و گاها تجربهی بقا را نه .... 10 لحظه جالب و به یاد ماندنی تاریخ کنفرانسهای مراسم E3.
Jun 8, 2019 - الکترونیک آرتز چه برنامهای برای E3 2019 خود دارد؟ ... ۰ ۲۰ خواندن این مطلب ۴ دقیقه زمان میبرد ... همهی بازیبازان میدانند که بهزودی قرار است اتفاقات خوشایندی برای آنها رخ دهد. ... بازی بتل رویال جدید این استودیو تحت عنوان Apex Legends هم میتواند ... هستند تا ببینند در چند روز آینده چه اتفاقاتی در این مراسم رخ خواهد داد.
Jun 19, 2016 - بتسدا برگزارکننده یکی از بهترین کنفرانسهای نمایشگاه E3 سال گذشته بود. ... کمپانی معرفی خواهد شد و این اتفاق هم رخ داد و آن طور که از ویدیو نمایش داده شده به نظر میرسد، دنیای ... زمان دقیق و جزییات کنفرانس شرکتها در E3 2019.
Jun 13, 2016 - دانلود ویدیو کنفرانس بتسنا در E3 2016 شامل معرفی بازی های ... زومجی در سریعترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای ... کمپانی بازیسازی بزرگ و محبوب بتسدا، سال گذشته به همگان ثابت کرد که تا چه اندازه میتواند در ارائهی کنفرانسهای ... اما بگذارید بیمقدمه بگویم که چه شده: این اتفاق واقعا رخ داده است!
Apr 16, 2019 - درکنار تمامی این موارد میتوان به پوستههای جدید بازی Overwatch هم اشاره ... تیم های برتر مسابقات بازی Overwatch؛ مرحله سوم، هفته اول ... متأسفانه خطایی رخ داده است ... ارجاعات تریلر Death Stranding، پنج اتفاق مورد انتظار و شایعات E3 2019 ... دانلود تمام کنفرانسهای نمایشگاه E3 2019 با کیفیتهای مختلف · عبور ...
Jun 2, 2018 - اندکی قبل، کنفرانس مطبوعاتی فوقالعادهی مایکروسافت در E3 2018 به پایان رسید و زومجی، در سریعترین زمان ... جمع بندی کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 ... متأسفانه خطایی رخ داده است ... Elden Ring تجربهای جهانباز با درجه سختی بالا است [ E3 2019] · نظرسنجی: جذابترین اتفاق یا محصول معرفیشده در WWDC ...
Jun 5, 2018 - تا آغاز نمایشگاه E3 2018 زمان زیادی باقی نمانده است و حال در تازهترین ... ۵:۳۰ دقیقه صبح بیستودوم خردادماه در کنفرانس سونی به نمایش در میآید.
Apr 19, 2018 - به سرعت در حال نزدیکشدن به نمایشگاه پرزرق و برق سالانه E3 هستیم و بر این اساس تعدادی از ناشران کار اعلام تاریخ و زمان برگزاری کنفرانسهای خود ...
Jun 12, 2016 - زمان زیادی تا آغاز کنفرانس سونی در E3 2016 باقی نمانده و از همین حالا طرفداران ... از سوی آنها و نحوهی تقدیم داشتهها به مخاطب ارتباط دارد، کنفرانسهای سونی نمرهی .... همچون E3 2016 باشد، این اتفاق بدون شک در کنفرانس مطبوعاتی سونی رخ میدهد. ..... بازسازی بازی Destroy All Humans در آستانه E3 2019 رسما معرفی شد ...
May 29, 2019 - بر اساس جدیدترین اخبار بازی این خبر مربوط میشود به بازی Roller Champions ... بازی موبایل Sky: Children of the Light تابستان سال جاری منتشر میشود [E3 2019] ... نرم افزار های حسابداری فراپیام ... متأسفانه خطایی رخ داده است ... E3 2019: پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس مایکروسافت [تمام شد] · نقد سریال ...
Jun 2, 2019 - ۱۰ لحظه جالب و به یاد ماندنی تاریخ کنفرانسهای مراسم E3 ... اما در سال ۲۰۱۰ اتفاقی عجیب و حماسی رخ داد و شخص Gabe Newell بعنوان یکی از ... که برای کنسول محبوب Xbox 360 عرضه میشود و برای اولین بار شاهد عرضه بدون .... امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده و در زمان برگزاری E3 2019 با ما در بازیسنتر همراه باشید.

.

.

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟,زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

.

زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟,زمان کنفرانس های e3 2019 در کنفرانسها چه اتفاقی رخ میدهد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 207
  • بازدید ماه : 802
  • بازدید سال : 11,257
  • بازدید کلی : 138,577